Crazy i Stockholm!

Heii!

Musikalen igår var sjukt bra, den hette.... Hair.

Påvägen dit så var vi tvungen att ta tunnelbanan eftersom att hela musikalen var fullsatt och vi skulle inte hitta nån parkering.
 Det va 2 killar som kom och satte sig framför mig, den ena börja typ helt plötsligt knacka på fönstret och sa nått till sin kompis, han började göra pussljud med munnen och kollade på mig, och hans kompis sa "Göree! Göree!!" ...

Undra vad dom hade tänkt göra, som tur va gick dom av precis efter det.

Sen såg jag en MASSA transor :o Det var en kille som skulle på samma musikal som jag, han hade vanliga killkläder, men... han hade på sig högklackat och hade en handväska + mascara och läppglans! Han gick jättedivigt, usch..

japp, men alla har sina egna stilar hära!

Jaja, btw, nu ska man börja fixa sig iordning för att sen bege sig ut mot Kista och shoppa, kanske skulle möta upp Frida också, det skulle ju vara grymt kul att få träffa henne! (:

Men, hare gött så länge så hörs vi sen ♥


Kommentarer
Postat av: jullä

asså guud var du själlv i tunnelbanan asså hade du inte me dig din farmor elr nå :O ???

2011-04-17 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0