Kan man va mer trög?

Jaapp!

Då var den sista lilla packningen packad!
Nu tror jag man tar och går å lägger sig, ska ju upp ganska tidigt, men först får ni en liten kulig sak som "hände" mig och Malin idag!

Från Malins blogg.. fast nu äree ju jag som har vart så duktig och skrivit det medans hon låg och kolla på talang, haha men shit the same, läs!

Hahahah!

Fyyfaan vad bimbo jag åå Rebecka har vart idag!

Min farmor är å hälsar på (som ni kanske redan vet) och jag och Rebecka satt i mitt rum och kollade H&M och läste lite Frida tidningar, jag har köpt en ny body lotion på H&M och då kommer farmor in i rummet och kollar runt lite först, sen frågar hon (om min nya body lotion) "ååh, vars har du buya den här?" och på svenska låter det ju såklart "vars har du bajat den här" Jag hör Rebecka småfnissa samtidigt som jag svara "på h&m" farmor bah "ååh, den luktar gott, det måste va en ny en!"  jaa svara "haha, joo de är den" famor "den värkar ju riktigt skön!!" Jag "haha, joo det är den"

Haha, fattar ni så fattar ni, menne, vi tyckte det iaf var grymt kul! Men.. våran humor är ju inte på topp direkt.

Iallafall, det började bli lite mörkt ute och vi skulle ju som ut och cykla, så jag sa nånting jag inte ens fatta själv... "vi måste skynda oss ut och cykla nu innnan det blir 3 meter mörkt!"

HAHAHAHHA!!! såå sämst!

Och sen när vi väl var ute och cykla så ser vi 2 motorcyklar som ser ut som poliser och jag säger "hoppas inte det där ee poliser" Rebecka sa " neej, men dom har ju ingen polisväst eller vafan dom nu har" Jag " haha, nee men det kallas väl..." Rebecka " SENILPOLISER ELLER?" Jag "HAHAHAHHA, NAEE! Du menar SEVILpoliser!"

Båda: hahahaha!

Så vi har haft en ganska bimbo dag... men, ee man blond så e man! (;




Btw, igår vare en asläskig kille.. jag och Ulrika hade ju vart hos Flisan till typ 6, dom skjutsa mig hem, men vi bor ju som ganska nära varandra jag och Ullis så jag skulle springa och möta upp henne hemma hos sig (för vi skulle ut och jogga).

Jag springer förbi en kille i typ 30-års åldern som står på samma gata som Ulrika bor på och har en hund, han stirrar lite diskret på mig.. men jag bara sprang vidare och in till Ulrika.

Det kanske tar 10 min innan vi tar oss ut igen, då ser jag att han fortfarande står på samma ställe med samma blick å allt...

Men ajja, tänkte vi och börja springa... vi sprang ca. 7 km så det tog 40 min att springa den rundan..

Vi kommer in på Ullis gata igen och märker att han även nu står kvar på samma ställe med sin hund som när vi sprang iväg.. vi börja tycka att det var lite... wierd.

Japp, vi går in till Ulrika ca. 10 min till, springer ut för att gå mot mig, han står fortfarande kvar.
Vi går lite diskret förbi han som att vi inte har "märkt nånting"

Ulrika är hos mig till 9 ungefär och jag tar cykeln och cyklar med henne hem, när vi kommer in på hennes gata, IGEN, STÅR HAN FORTAFARANDE KVAR PÅ SAMMA JÄVLA STÄLLE!!


Jag och Ulrika: Men vafaan ee det med haan?? o:
Han kollar på oss typ .. läskigt, så när Ullis gått in cyklar jag en annan väg hem.

Men FATTA, stå där typ i 3 timmar med sin hund och bara glo?

Inte normalt asså.

Haha, menne nu ska jag lägga mig, bloggar imorrn från Stockholm!

Pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0