Lite kort om idag!

Jieess, då ska man snart på dejt med kudden...

Shoppat hela dan! Nu är man heelt slut!
Blev ett linne som är som typ, genomskinligt (stavning?) fast ändå svart, haha svårt att förklara men kommer upp bilder på tisdag.
 
Sen blev det 2 par örhängen och ett par nya sommarskor som ee lite som converse i modellen fast kilklack, haha låter wierd men dom var assnygga!

Sen köpte jag en varsin present till Ullis och Malin eftersom att Malin köpte saker åt mig i Thailand och Ullis har nyss fyllt år (:

Justeja! Sen har jag köpt en ny jacka också, typ en skinnjacka fast i ljusbeige (stavning) färg.

Åsså träffa jag Frida som jag inte träffat på 2 år, så det har vart sjukt kul idag!

Japp, imrn ska man på Cosmonova så hinner inte blogga på morron, men då vet ni vars jag är iaf.

Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0