Mot Stockholm!

Äntligen lov!

Snart ska man bege sig ut på en låååång cykeltur med Malin, sen då man kommer tbx ska man börja packa inför Stockholm!

Åker imorron, flyget går kring 10 så de blir nog ingen sovmorgon för mig ): Ajja, hellre Stockholm (;
åker själv så jag kommer ha en timma med tråk på flyget, menne... får väl lyssna på musik eller nåå, 1 timma går ju fort..

Sen när jag väl kommer ner så hämtar farmor upp mig på flygplatsen så bär det av hem mot henne, vi ska väl shoppa nån dag och har kommit på sjuukt mycket grejer jag vill ha!

Kommer såklart kunna blogga där nere också, mycke bilder kommer upp, men bilderna kommer jag ta med mobilkameran så inte värsta kvallan... men dom får duga.

men.. får se om jag hinner blogga nå mer innan jag sätter mig på flyget, ska försöka!

Haaree bra så länge hörrni, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0