STOCKHOLM

Då var man nere i Stockholm då!

Asfint väder, typ sommar! haha, nee men 17 + och sol iaf.

Bakade en kladdkaka så nu gräddas den i ugnen, ikväll ska vi på nån musikal, den börjar typ 7 och slutar 10 så vi kommer hem kring halv 12 (:

Åsså ska vi iväg och shoppa nån dag också, jag har tagit lite bilder men tyvärr så har min mobil damp så kan inte ladda upp bilderna förrän jag kommer hem på tisdag, så ni får stå ut!

btw, satt helt själv på tre platser i planet så snacka om att det var skönt! Sen åkte vi med nått nytt plan också så det kom en platt tv från taket! :O  Sen lyste det rött och blått i taket också, och dom hade skinnsäten som luktade nytt och planet var typ stilrent, så jag antar att planet var nytt.

Så där satt jag själv på en rad med 3 säten och kollade tv, haha!

Menne, nu ska jag checka kakan, vi syns!


Kommentarer
Postat av: frida

jag vill haa kaka :D haha :P

2011-04-16 @ 16:49:47
URL: http://diaryofmylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0