Tosca ee på fyllan!

Heii, har inte hunnit lägga ut bilden på Tosca (min kisse) men den kommer imorron!

Joo när vi hämta henne idag var hon ju som "full" hahaha, hon kunde knappt gå utan att hon ramla.. kanske kommer upp en liten film också på hur hon gick.. (;

Btw, ska ta och lägga mig i sängen och läsa lite inför läxförhöret vi har imorron, spanskan är klar.. så nu är det bara lite so kvar!

usch... har lite småflottigt hår -.-USCH USCH USCH... det syns inte nu men det känns lite grann, och jag irriterrar mig på att jag måste gå med flottigt äckligt hår till skolan imorron... -.-'

Ajja, nu måste jag skynda mig att plugga, annars kommer jag väl inte upp imorron.. speciellt inte när jag måste vara uppe med Tosca hela natten, menmen, sov gott alla tötisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0