Nyopererad kissemisse!

Heii, nu kommer dom små bilderna på Tosca häära!


Säkrast att ligga på golvet när man ee lite vinglig!

Hahahah! Just den här bilden tog min proffsiga lillasyrra på 5 år... haha, ser faktiskt ingen stor skillnad mellan hennes bild och den jag tog, tror hon ska bli fotograf! (;

(mobilkameran, så skyll inte på kvallan!)

Aaaa, nu ser hon lite smal ut.. men hon hade på sig en "strumpa" på kroppen så hon inte kan dra eller slicka i såret, och jaa, det ser ut som att hon har dvärgben där fram också, haha! Men hon skulle precis lägga sig ner!

Såå...filmen vet jag inte om jag ska lägga upp än.. men kommer den upp så kommer den på torsdag eller fredag!

Japp, menne... nu ska jag hoppa i duschen och börja fixa lite till imorron!

Btw, om jag inte sagt det så har vi haft matteprov i skolan i fredags, idag fick vi resultaten.. 22/25... blev ändå ganska nöjd! För första gången i mitt liv blev jag klar FÖRST av alla i klassen ;o Jag som alltid brukar sitta kvar sist! Ajja, det handlar ju inte direkt om den som blir klar först men.. lite olikt mig liksom, haha!

aa, men nu måste jag gå, vi ses snyggingar! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0