Bilder på Cosmonova & Skyview

Helt sjukt varm dag vi har haft idag!!
Har solat i bikini, det är ju sommar här! Synd bara att man snart ska upp till snön igen ):

Dagen börja med att gå på Cosmonova, helt grymt coolt ställe, man blev lite yr när man satt och kolla på filmen om antarktiskt (för er som inte vet är Cosmonova en slags bio fast man sitter som i en glob och ... åhh, hur ska jag förklara? Filmen visas som runt hela den globen man sitter i, om ni fattar? Det känns som man verkligen ÄR där när man ser filmen) flyger helikopter över Antarktiskt, det är tillochmed värre än att kolla i 3D! Snacka om att man blev yr, här får ni en bild så kanske ni fattar lite mera!




haha, aa, fast dom dära svarta strecken syns ju såklart inte när man kollar på filmen utan det är ju som en helt vanlig bioduk, fast jävligt stor, men nu fattar ni nog vad jag menade?

Nu ska man börja packa lite så att det inte blir så stressigt imorron, vi kanske skulle tbx till Cosmonova imorron och kolla på "Hubble". Då åker man ut i rymden till massa olika planeter, aa.. helt enkelt får man uppleva rymden!

Om vi inte åker dit så ska vi nog åka SkyView, då sätter man sig i en glasglob och åker upp till toppen av globen! Skulle vara ascoolt, men .. mitt plan går fyra så vi hinner inte med allt tyvärr... ):


jieess, något av dom blir det!

Nää, nu ska jag gå och vara lite social med farmor innan jag "snart" nu åker hem, vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0